فعالیت یکسره بازارهای کوثر/ مردم خانوادگی خرید نکنند

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت یکسره بازارهای کوثر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، گفت: در شرایط کرونایی می‌توان به جای خرید به صورت خانوادگی، یکی از اعضای هر خانواده برای خرید به فروشگاه مراجعه کند تا حضور جمعیت در فروشگاه‌ها به حداقل برسد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات تأمینی سازمان میادین برای میوه و مایحتاج مردمی در ایام پایانی سال‌جاری، اظهار کرد: اسفندماه و در روزهای پایانی سال تقاضای مردم برای خرید افزایش می‌یابد از این رو تمام ۱۵ بازار روز کوثر شهرداری برای تأمین مایحتاج مردم آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: بهره‌برداران فروشگاه‌های کوثر کالاهای خود همچنین کالاهای تنظیم بازار که از طریق ستاد تنظیم بازار در اختیار فروشگاه قرار داده شده را در معرض دید مردم قرار می‌دهند تا مایحتاج خود را خرید کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تمامی فروشگاه‌های کوثر شهر اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال بوده و همه روزه صبح‌ها از ساعت هشت صبح تا هشت شب به صورت یکسره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی تاکید کرد: بازارهای روز کوثر زیر نظر شهرداری همواره سعی کرده کالاهای با کیفیت و مناسب عرضه کرده و روزانه قیمت‌گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود.

مجیری گفت: برای تهیه میوه نوروزی شهروندان نیز اقداماتی شده و در کنار بازارهای کوثر همچون سنوات گذشته مکان‌هایی برای توزیع آن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال با کمبود هیچ گونه میوه‌ای در میدان رو به رو نیستیم و اقلام با قیمت مناسب به دست مردم خواهد رسید.

کد خبر 476576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.