آغاز به کار مجدد مرکز تاکسی آنلاین ١٨٣٠ در مهاباد

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد از آغاز بکار مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ در مهاباد خبر داد، گفت: مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ پس از چند ماه و پس از بروز رسانی نرم افزارها و رفع اختلالات مخابراتی رسماً فعالیت خود را بار دیگر از سر گرفت.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی در این باره اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های به روز موجب افزایش درآمد و کاهش هزینه رانندگان تاکسی شده و همچنین شهروندان نیز می‌توانند با اطمینان خاطر و به صورت شبانه روزی از خدمات تاکسی‌های رسمی شهر بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه این مرکز از ظرفیت تاکسی‌های درون شهری استفاده می‌کند، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ دستگاه تاکسی در دو مرکز به صورت شبانه روزی به صورت تلفنی خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: مرکز ۱۸۳۰ مهاباد در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به شهروندان این شهر جهت جابجایی مسافران است و ارائه خدمات بهینه و با کیفیت به همشهریان را در دستور کار جدی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایمنا، در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل باس و شش مینی‌بوس فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 476569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.