اجرای نورپردازی زیرگذر تقاطع چند سطحی آزادگان تا پایان سال ۹۹

شهردار مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان، گفت: با توجه به اینکه دو سطح از این پروژه تا پایان اسفندماه آماده بهره‌برداری خواهد شد، تکمیل همزمان بخشی از فضای سبز میدان و نورپردازی زیرگذر تقاطع آزادگان در موعد مقرر ضروری است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی در حال احداث منطقه ۱۲، اظهار کرد: در مجموع پروژه احداث بلوار مهدیه، تقاطع چهار سطحی آزادگان و تقاطع غیر همسطح خلیج فارس بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان بهره‌برداری از زیرگذر و میدان پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان، عملیات اجرایی فاز نخست فضای سبز پروژه و نورپردازی زیرگذر باید به سرعت آغاز شود.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس، فضای سبز حد فاصل این پروژه تا تقاطع چند سطحی آزادگان جمع‌آوری شده و جداول آن نیز با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز هرچه سریع‌تر باید جمع آوری شود.

وی با اشاره به گلایه‌های مردم در خصوص ترافیک و نازیبایی ورودی شهر از مسیر مشهد- چناران واقع در حد فاصل سه راه فردوسی و بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، گفت: وجود وانت بارهای فروش میوه و صیفی‌جات در کنار بزرگراه باعث ایجاد ترافیک سنگین، تصادف و همچنین بهم ریختگی سیما و منظر ورودی شهر مشهد می‌شود که این موضوع اعتراض مردم را به همراه داشته است.

کلائی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع شهرداری منطقه ۱۲ با هماهنگی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی این وانت بارها تا اواخر اسفندماه اقدام کند.

وی در خصوص ساماندهی و بازپیرایی فضای سبز بلوار شاهنامه، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی برای ساماندهی فضای سبز این بلوار انجام شده، اما بر این موضوع تاکید داریم که ساماندهی فضای سبز بلوار شاهنامه تا پایان سال به سرانجام برسد.

شهردار مشهد اظهار کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم در حال اجرای منطقه ۱۲ احداث بولوار مهدیه و بلوار عصمتیه است که دارای اهمیت زیادی بوده و باید زمانبندی انجام شده برای اجرای آنها مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 476526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.