ادامه فصل فاجعه بار لیورپولی ها

ناکامی ها و روزهای بد برای کلوپ و شاگردانش پایان پذیر نیست و قرمزها پس از بیست و یک سال در خانه مقابل اورتون مغلوب شدند تا فصل فاجعه بار آن ها ادامه یابد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مشخص نیست که چه به سر لیورپول آمده اما بدون شک شاگردان یورگن کلوپ در حال سپری کردن بدترین روزهای خود هستند. لیورپول قهرمان اروپا تبدیل به تیمی شده است که تقریباً در هر مسابقه یک حریف تمرینی برای رقبا حساب می‌شود.

گل‌های ریچارلیسون و گیلثی سیگوردسون یک پیروزی شیرین را برای آنچلوتی و بازیکنانش در دربی بندر لیورپول به ارمغان آورد اما بیش از آنکه پیروزی برای اورتونی ها در این بازی در نظر باشد، شکست لیورپول و باخت متوالی آن‌ها به چشم آمد.

شاگردان کلوپ در حالی مقابل اورتون پذیرای شکست شدند که اورتون با انبوهی از مصدومان پا به این بازی گذاشته بود. برای لیورپولی‌ها این چهارمین شکست خانگی متوالی بود که از سال ۱۹۲۳ تاکنون چنین نتیجه ناامیدکننده ای افتاده نیافتاده بود.

بازیکنان لیورپول در حالی روزهای سخت را پشت سر می‌گذارند که فصل قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ شده بودند اما شاید در این فصل حتی نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کنند. بدون شک این نتیجه برای بسیاری از هواداران لیورپول قابل پذیرش نیست.

البته باید اشاره کرد که لیورپول نیز در حال حاضر مصدومان زیادی دارد و شاید حتی بتوان با بازیکنان مصدومشان یک تیم دیگر تشکیل داد! در ادامه شرایط وخیم لیورپول در زمینه مصدومیت‌ها روز گذشته جوردن هندرسون کاپیتان قرمزها نیز در میانه بازی دچار مصدومیت شد تا وضعیت شاگردان کلوپ وخیم‌تر نیز بشود.

مشخص نیست که آیا لیورپول می‌تواند از شرایط اسفبار کنونی خارج شود یا خیر. در حال حاضر قرمزهای آنفیلد شرایط خوبی ندارند و شاید به خدمت گرفتن بازیکنان جدید و یا بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب تیم بتواند آنها را دوباره روی ریل موفقیت بندازد.

کد خبر 476515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.