رکورد بیشترین بازی در لالیگا برای مسی

فوق ستاره تیم بارسلونا در آستانه ثبت یک رکورد شگفت انگیز برای آبی و اناری هاست تا بتواند یک بار دیگر نام خود را در کتاب رکوردها ثبت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا یعنی لیونل مسی در آستانه ثبت یک رکورد منحصر به فرد و جدید است و این رکورد در صورت به میدان رفتن مسی در بازی برابر کادیز برای او به ثبت خواهد رسید.

مسی در حال حاضر با به میدان رفتن در ۵۰۶ بازی برای تیم بارسلونا به همراه ژاوی در صدر بازیکنانی است که بیشترین بازی را برای آبی و اناری‌ها انجام داده اند و در صورتی که مسی در بازی بعدی تیمش به میدان برود می‌تواند به تنهایی در صدر بیشترین تعداد بازی برای بارسلونا قرار بگیرد.

البته باید اشاره کرد که رائول گارسیا، بازیکن تیم اتلتیک بیلبائو نیز به همراه ژاوی و مسی در حال حاضر در جایگاه نهم بیشترین تعداد بازی در لالیگا هستند. لیونل مسی می‌تواند با پشت سر گذاشتن این بازیکن به تنهایی در جایگاه نهم بیشترین بازی در لالیگا برسد.

در رده هشتم این رده بندی، سرخیو راموس بازیکن تیم رئال مادرید است که ۵۰۷ بازی برای رئال مادرید انجام داده. البته در حال حاضر راموس دچار مصدومیت است و با توجه به شرایط موجود می‌توان انتظار داشت که مسی شاید این بازیکن را هم در پایان فصل پشت سر بگذارد.

در جایگاه اول بیشترین تعداد بازی برای تیم‌های لالیگایی، خواکین بازیکن تیم رئال بتیس قرار دارد که تاکنون ۵۶۷ بازی در رقابت‌های اسپانیا انجام داده است و در بسیاری از تیم‌های این لیگ به میدان رفته تا به عنوان یکی از کارکشته ترین بازیکنان لالیگا شناخته شود.

کد خبر 476511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.