نوسازی هزار تاکسی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌ جاری ۳۰۰ تاکسی نوسازی شده و ۳۰۰ تاکسی فرسوده از جمع این ناوگان خارج شده است، گفت: روند نوسازی تاکسی‌ها در شهر اصفهان نسبت به جمعیت این کلانشهر در کشور مطلوب بوده و از این بابت سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان پیشتاز است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی به صورت خودجوش از سوی سازمان تاکسیرانی از اسفندماه ۹۸ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان در بحث نوسازی در کشور پیشرو است، افزود: میزان نوسازی تاکسی‌ها در شهر اصفهان نسبت به جمعیت این شهر در کشور اول است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۱۰۰۰ تاکسی را نوسازی کرده و عمر ناوگان را به زیر هفت سال برسانیم چرا که انجام این مهم در موضوع کاهش آلایندگی‌ها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح‌هایی در سطح کلان همچون بهسازی ناوگان تاکسیرانی، نوسازی تاکسی‌های شهر اصفهان با پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی، راه‌اندازی سامانه مرخصی آنلاین رانندگان و دیگر موارد که رانندگان می‌توانند با توجه به نیازهای خود از خدمات آن بهره‌مند شوند، در دستور کار این سازمان است.

منوچهری ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ هزار تاکسی پلاک زرد، آژانس، بی‌سیم و سرویس مدرسه همچنین ۱۸ هزار تاکسی آنلاین در سطح شهر اصفهان به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی گفت: آمار تاکسی‌های بر خط سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان بین ۱۵ تا ۲۰ هزار خودرو شناور است، در شرایط عادی سازمان تاکسیرانی بیش از ۵۰۰ هزار نفر سفر موفق را در سطح شهر رقم می‌زند که به خاطر شیوع کرونا این رقم کاهش پیدا کرده و به حدود ۳۵۰ هزار مورد رسیده است.

کد خبر 476504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.