ارتقای ایمنی معابر شهر زاینده‌رود

شهردار زاینده‌رود گفت: ایمن‌سازی راه‌ها یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش تصادفات شهری است از این رو پروژه سامان‌دهی جاده میدان شهدای این شهر به سمت باغشاد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی در نشست شورای ترافیک شهرستان لنجان ایمن‌سازی راه‌ها را یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش تصادفات دانست و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان کاهش تلفات جاده‌ای است بر همین اساس شهرداری زاینده‌رود تلاش کرده در دوره پنجم مدیریت شهری در مسیر ایمن‌سازی معابر شهر حرکت کند.

وی با اشاره به اجرای پروژه سامان‌دهی جاده میدان شهدای شهر زاینده‌رود به سمت باغشاد، افزود: فاز نخست این پروژه در سال ۱۳۹۴ اجرا شد و اجرای فاز دوم آن نیز با مسافتی حدود ۱.۵ کیلومتر در سال ۱۳۹۸ در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت تا امکان تردد ایمن شهروندان در این مسیر فراهم شود.

شهردار زاینده‌رود واحد امانی شهرداری را قلب تپنده مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: در مسیر کاهش هزینه‌ها و همچنین تسریع در اجرای پروژه سامان‌دهی جاده میدان شهدای شهر زاینده‌رود به سمت باغشاد از ظرفیت واحد امانی و ماشین‌آلات و امکانات مجموعه جهت خاک‌ریزی و زیرسازی پروژه بهره گرفته‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه و بهره برداری از آن در سال ۱۴۰۰ علاوه بر سامان‌دهی جاده میدان شهدای زاینده‌رود به باغشاد شاهد افزایش کیفیت الزامات زندگی شهروندان هم‌چون ایمنی و امنیت کاهش آمار حوادث در این مسیر باشیم.

کد خبر 476500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    آیا از سه راه قایقرانی مهمتر داریم که چندین سال است به حال خود رها شده و تصادفات زیادی در اینجا اتفاق افتاد و .......چرا رسیدگی نمیکنید