از تراکتور شکایت می‌کنیم

مدیر تیم آلومینیوم اراک گفت: رسول خطیبی سرمربی تیم ما است و نمی‌توانست از این تیم جدا شود.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا امیدوار، با اشاره به جدایی ناگهانی رسول خطیبی از تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: بعد از خداحافظی ناگهانی رسول خطیبی از اعضای تیم آلومینیوم رئیس هئیت مدیره مخالفت خود را با جدایی این مربی اعلام کرد. ابتدا قرار شد جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم شب گذشته برگزار شود که این جلسه بنا به دلایلی به امروز موکول شد. البته هنوز زمان دقیق جلسه مشخص نیست ولی قطعاً امروز اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای فوری و فوق العاده در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه خطیبی نمی‌توانست از این تیم جدا شود تصریح کرد: رسول خطیبی سرمربی تیم ما است و نمی‌توانست از این تیم جدا شود. هیئت مدیره با جدایی این مربی مخالف است و قطعاً نسبت به این اتفاق موضع گرفته و از باشگاه تراکتورسازی به خاطر مذاکره با مربی تحت قراردادمان شکایت می‌کنیم. با این حال تا زمانی که جلسه هیئت مدیره تشکیل نشود نمی‌توان در این خصوص بیشتر صحبت کرد ابتدا باید همه اعضا حضور پیدا کنند تا در مورد این اتفاق که همه اعضای تیم را شوکه کردند اظهارنظر کنیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم افزود: تیم ما بعد از سال‌ها با رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کرده بود و همین موضوع باعث شد مردم به او علاقه‌مند شوند. قطعاً جدایی این مربی در حالی که با ما قرارداد داشت کار خوبی نبود و می‌تواند باعث ناراحتی هواداران تیم آلومینیوم از این مربی شود. خطیبی با تیم ما قرارداد دارد و این یعنی سرمربی تیم ما است قطعاً باید در قبال رفتاری که انجام داده پاسخگو باشد.

امیدوار در در مورد اینکه تیم آلومینیوم برای فصل نقل و انتقالات چه برنامه‌ای دارد، گفت: برای شرکت در فصل نقل و انتقالات زمان کافی داشتیم. از طرفی در مورد برنامه‌های بلندمدت صحبت می‌کردیم اصلاً فکر نمی‌کردیم در ذهنش چنین مسائلی مطرح باشد. ما تیم را برای سفر به اصفهان و بازی تدارکاتی با ذوب‌آهن آماده می‌کردیم این یعنی در تلاش برای آماده‌سازی تیم برای نیم‌فصل دوم بودیم. از این رو فکر نمی‌کردیم که خطیبی و باشگاه تراکتورسازی بخواهند چنین رفتار غیرحرفه‌ای انجام دهند. در اولین فرصت جلسه هیئت مدیره تشکیل شده و امروز در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: میزان
کد خبر 476494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.