بازسازی ساختمان اداری سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر از مرمت و بازسازی ساختمان اداری این سازمان به منظور خدمات‌رسانی بهتر خبر داد.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساختمان اداری سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر به دلیل قدمت، فرسوده شده بود که به منظور استفاده و خدمات رسانی بهتر و تکریم ارباب رجوع، مرمت و بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: توسعه و بهبود فضای اداری سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر در راستای رعایت استانداردهای فضای کار کارکنان و تامین رفاه حال مراجعان لازم و ضروری بود.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر عنوان کرد: ساختمان اداری این سازمان ۴۵۰ مترمربع وسعت دارد و در دو طبقه ساخته شده است همچنین عملیات بازسازی طبقات همکف و اول آن طبق ضوابط مهندسی و اصولی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این ساختمان دارای یک فرهنگسرای غیر قابل استفاده است که برای مرمت و بازسازی آن مجوزهای لازم اخذ شده و تا پایان بهار سال آینده راه اندازی خواهد شد.

جوادزاده عنوان کرد: با راه اندازی فرهنگسرا تمامی دوره‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی برای رانندگان سازمان حمل و نقل همگانی در این مکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل همگانی مشگین شهر فاقد واحدهای معاونت و حراست بود که به دلیل نیاز این واحدها در سال جاری در سازمان راه اندازی شد که با توسعه ساختمان اداری، تجهیز می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر گفت: واحد روابط عمومی این سازمان نیز فاقد هرگونه امکانات دفتری و نرم افزاری است که پس از اتمام بازسازی ساختمان اداری، واحد روابط عمومی نیز تجهیز و توسط همکاران فعال در این حوزه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

جوادزاده خاطرنشان کرد: مرمت و بازسازی ساختمان اداری سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر طی دو ماه آینده با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال بهره برداری می شود.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد و سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری این شهر با تعداد ۲۰ نیرو، ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری و ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی با ۳۲۴ خودرو فعالیت می‌کند.

کد خبر 476459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.