پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۳ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: به رغم گمانه زنی اغلب کارشناسان اقتصادی در خصوص احتمال زیاد افزایش نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد طلا، سکه و جواهرات، در روز گذشته شاهد کاهش نامحسوس قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار بودیم و این در حالی بود که نوسانات نرخ ارزهای شاخص همچون دلار همچنان ادامه داشت.

وی افزود: علت اصلی کاهش نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار، کاهش ارزش اونس جهانی طلا بود و در صورتی که قیمت هر اونس جهانی طلا به کمتر از یک هزار و ۷۰۰ دلار در روند معاملات فعالان اقتصادی بین‌المللی برسد، شاهد کاهش شدید قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات بازار ایران خواهیم بود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: به نظر می‌رسد با توجه به توقف جریان افزایشی نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد و کاهش احتمالی ارزش اونس جهانی طلا، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات امروز بازار کاهش نامحسوسی را تجربه کند که البته افزایش تقاضا برای خرید سکه، جواهرات و طلا می‌تواند این معادله را تغییر دهد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 476441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    14 8
    کاش‌بره‌بالا‌