۹۷ درصد از مشمولان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: در مجموع چهار میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در استان اصفهان مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند و ۹۷ درصد از مشمولان دریافت کارت ملی در استان اصفهان اقدامات لازم را برای دریافت کارت ملی هوشمند انجام داده‌اند.

حسین غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دریافت کارت ملی هوشمند، اظهار کرد: در مجموع ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در استان اصفهان مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند و ۹۷ درصد از مشمولان دریافت کارت ملی در استان اصفهان اقدامات لازم برای دریافت کارت ملی را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: ۷۴ هزار قطعه کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیشخوان دولت و ادارات ثبت احوال استان اصفهان مانده است، افرادی که پیامک صدور کارت ملی خود را دریافت کرده‌اند، باید برای دریافت کارت ملی به دفاتر پیش‌خوان دولت و ادارات ثبت احوال استان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که تاکنون کارت‌های ملی هوشمند خود را دریافت نکرده‌اند، برای دریافت خدمات با هیچ گونه اختلالی مواجه نیستند، چرا که رسید درخواست کارت ملی هوشمند را سازمان ثبت احوال از طریق بارکد فعال کرده است و با ارائه این رسید تمامی خدمات مورد نظر را می‌توانند دریافت کنند و اداره ثبت احوال هر روز به سمت کاربردی و نهایی شدن طرح کارت ملی هوشمند پیش می‌رود.

وی با اشاره به آمار افرادی که کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند، افزود: در استان اصفهان حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند، همچنین کارت ملی‌های قدیمی نیز اعتبارشان رو به پایان است و هر کس برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده، باید اقدامات لازم را برای دریافت کارت ملی هوشمند انجام دهد.

کد خبر 476437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.