آیفون‌های جدید به باتری مغناطیسی مجهز می‌شود

شرکت اپل در حال تولید نوعی باتری است که به صورت مغناطیسی به جدیدترین مدل‌های آیفون متصل می‌شود و این گوشی‌ها را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تقریباً حدود یک سال است که شرکت اپل در حال طراحی و تولید نوعی باتری مغناطیسی برای گوشی‌های جدید خود است. قرار بود این محصول چند ماه پس از عرضه آیفون ۱۲ وارد بازار شود. پک باتری جدید با استفاده از سیستم "مگ سیف" (MagSafe) که همه مدل‌های جدید برای شارژ شدن و اتصال به دستگاه‌های دیگر از آن استفاده می‌کنند، به قسمت پشت آیفون ۱۲ می‌چسبد. بعضی از مدل‌های اولیه این پک باتری، دارای پوشش پلاستیکی سفید هستند.

اکسسوری‌های قبلی اپل فقط عمر باتری بیشتری فراهم می‌کردند و به عنوان یک قاب محافظتی کامل مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند. سیستم اتصال مغناطیسی جدید به اندازه کافی قوی است تا دستگاه بتواند شارژ را نگه دارد، اما وجود مشکلات نرم افزاری مانند اشتباه آیفون در تشخیص اینکه پک باتری بیش از حد داغ می‌شود، باعث شده است روند تولید آن آهسته‌تر شود.

شرکت اپل در مورد عرضه اکسسوری‌های مربوط به شارژ محصولات خود بسیار محتاط است، به طوری که در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد نوعی ایرپاور وارد بازار خواهد شد که قادر است به صورت همزمان اپل واچ، آیفون و هدفون ایرپاد را شارژ کند، اما این محصول هرگز به بازار عرضه نشد و طراحی آن نیز در سال ۲۰۱۹ به دلیل مشکلات مربوط به داغ شدن بیش از حد لغو شد.

کد خبر 476430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.