کار با جوانان فراز و نشیب زیادی دارد/ امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب مقام کسب کنیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: جوانان ذوب آهن با استعداد هستند که در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید. یکی از سختی‌های کار با جوانان این است که فراز و نشیب زیاد دارند، در بعضی از بازی‌ها عملکرد خوبی دارند ولی در برخی از رقابت‌ها مانند یک مبتدی عمل می‌کنند.

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مرحله آخر مسابقات هندبال اظهار کرد: برای مرحله آخر پیشنهاد دادند مسابقات را سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم یا در سال جاری که دیدیم اگر برای سال آینده برگزار شود هزینه‌ها بالا می‌رود، بازیکنان خسته می‌شوند و شرایط کرونا هم مشخص نیست برای همین اکثریت رأی دادند تا مسابقات امسال تمام شود.

وی ادامه داد: بازی‌ها پشت سر هم بود که به بازیکنان فشار آمد. شروع خوبی داشتیم، اما هرچه پیش رفتیم به علت آسیب دیدگی برخی بازیکنان نتوانستیم نتایج مورد نظر را کسب کنیم. تیم‌هایی که از گروه (آ) بودند چهار بازی سخت داشتند ولی تیم‌های گروه (ب) یک روز بازی آسان و یک روز بازی سخت داشتند، رقابت با تیم‌های گروه (ب) سخت بود.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه یکی از دلایل ضعف تیم آسیب دیدگی بازیکنان بود، تصریح کرد: تیم ما سرعتی است که بعد از مسابقه دوم بازیکنان به مرور زمان افت بدنی پیدا کردند و ادامه کار برای آنها مشکل شد از طرفی دیگر بازیکنان ذوب آهن خیلی جوان بودند و تجربه زیادی در لیگ نداشتند که برای حفظ توپ و استفاده از موقعیت‌ها ارزش قائل نمی‌شدند، طبق آمار موقعیت از دست رفته زیاد داشتیم.

صادقی اضافه کرد: تیم‌های با قدرتی مقابل ما بازی می‌کردند ولی می‌دانستند اگر توپی خراب کنند احتمال باخت آن‌ها وجود دارد، از قبل مشخص نبود ما بازنده هستیم و پا به پای تیم‌های حریف پیش می‌رفتیم که به خاطر کم تجربگی بازیکنان نتیجه را واگذار می‌کردیم.

وی در خصوص عملکرد خوب بازیکنانش در بعضی از بازی‌های مهم، خاطر نشان کرد: جوانان ذوب آهن با استعداد هستند که در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید. یکی از سختی‌های کار با جوانان این است که فراز و نشیب زیاد دارند، در بعضی از بازی‌ها عملکرد خوبی دارند ولی در برخی از رقابت‌ها مانند یک مبتدی عمل می‌کنند. از اول هم گفتم این جوانان باید تجربه به دست آورند و امسال نمی‌توانند سطح بالایی از بازی را نشان دهند.

در مسابقات گروهی فرق می‌کند در یک گروه آسان یا سخت قرار بگیری

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با اشاره به اینکه شاملی تیم خوبی بود، گفت: شاملی و کرمان ۱۲ امتیاز با خود آوردند که شاملی با پیروزی مقابل کرمان قهرمانی خود را قطعی کرد، اما این تیم با بازی که در دوره مقدماتی رو به روی ما انجام داد پیش بینی می‌کردم کرمان قهرمان شود. در مسابقات گروهی خیلی تفاوت دارد که در یک گروه آسان یا سخت قرار بگیری، مرحله دوم برای شاملی سخت شد ولی توانست امتیازگیری کند و قهرمان شود که به آنها تبریک می گویم.

صادقی در رابطه با سال آینده، گفت: قرار دادم با ذوب آهن یک ساله بود، این باشگاه اگر می‌خواهد جایگاه خوبی در هندبال به دست آورد باید دید مثبتی به این رشته داشته باشد، برنامه ریزی کنند و بودجه‌ای برای آن اختصاص دهد، اما اگر بخواهند نزدیک لیگ که می‌شود تصمیم به تیم داری کنند و بازیکنان خوب به تیم‌های دیگر رفته باشند با شکست رو به رو می‌شوند.

وی افزود: از باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن، سپاهان، مس کرمان و شاملی که در هندبال هزینه می‌کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم در آینده ذوب آهن برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا مقام کسب کنند.

کد خبر 476369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.