معوقات کارمندان سازمان انتقال خون تا پایان سال پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان انتقال خون ایران از پرداخت تمامی معوقات کارمندان این سازمان تا پایان سال جاری خبر داد.

عباس صداقت در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احکام حقوق پرسنل سازمان انتقال خون از ابتدای سال جاری ترمیم شد در حالی که این موضوع در بودجه سال ۱۳۹۹ پیش بینی نشده بود و از این رو دریافتی کارمندان مانند اضافه‌کاری و حق مأموریت با مشکلاتی مواجه شد.

وی افزود: معوقات کارمندان دو یا سه ماه بیشتر نیست و ترمیم شده است اما تلاش می‌کنیم تا پیش از سال جدید تمام مطالبات پرسنل پرداخت شده و کامل تسویه شود.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان انتقال خون ایران خاطرنشان کرد: مضاف بر این، مبلغ قابل توجهی مطالبات سازمان از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است که امیدواریم با همکاری همه سازمان‌ها، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان عالی دولت در استان اصفهان تمام آن‌ها نیز تحقق یابد.

صداقت گفت: سازمان انتقال خون نیز پیگیر است زیرا اولویت اول ما پرداخت معوقات پرسنل خدوم و زحمتکش انتقال خون اصفهان و همه استان‌های کشور است تا در آستانه سال جدید رضایتمندی آنها حاصل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین معارفه و تکریم مدیرکل و سرپرست سازمان انتقال خون استان اصفهان ظهر دیروز _شنبه ۲ اسفند_ برگزار و علی فتوحی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

کد خبر 476357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.