پوچتینو: وضعیت امباپه به زودی مشخص می شود

سرمربی پاریس سن ژرمن اظهار کرده است که به زودی مشخص خواهد شد آیا امپابه جمع پاریسی ها را ترک خواهد کرد یا خیر.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تیم پاریس سن ژرمن در تازه‌ترین مصاحبه خود راجع به شرایط امباپه صحبت کرد و اذعان داشت که شرایط او به زودی مشخص خواهد شد.

در طی هفته‌های اخیر مانند چند سال گذشته، شایعات زیادی مبنی بر ترک پاریس توسط امباپه مخابره شد. این خبر این روزها بیش از هر زمان دیگری در فضای مجازی ترند شده و عملکرد ناامید کننده بارسلونا، احتمال خروج مسی را از این تیم افزایش می‌دهد که همین مسئله می‌تواند بر آینده امباپه در پی اس جی اثر بگذارد.

خود کیلیان امباپه در مصاحبه پس از بازی برابر بارسلونا علی رغم به ثبت رساندن یک هت تریک، گفت: احمقانه است که بخواهم درباره آینده خودم بر اساس یک بازی تصمیم بگیرم. این اظهارنظر توسط امباپه باعث شد تا نه تنها گمانه زنی‌ها بیشتر نشود، بلکه حتی آتش آن داغ‌تر هم بشود.

امباپه تا سال ۲۰۲۲ با پاریس سن ژرمن قرارداد دارد و نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد او زنگ خطر بزرگی برای پاریسی‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها از سمتی شاید بخواهند با امباپه به کار خود ادامه دهند و از سوی دیگر به خدمت گرفتن بازیکنان جایگزین امباپه نیاز به اعتبارات مالی کلانی دارد.

پوچتینو در رابطه با شرایط امباپه گفته است: پی اس جی می‌تواند هر چیزی را محیا کند تا امباپه از شرایط خود راضی باشد. به عقیده من نتیجه گمانه زنی‌ها و شایعات به زودی مشخص خواهند شد و خواهیم دید که او و پی اس جی تا به کجا پیش می‌روند. با این حال هیچ شکی نداریم که او علی رغم جوان بودن بهترین بازیکن دنیاست.

کد خبر 476338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.