آرتتا: من سیتی بهترین تیم اروپاست

در آستانه بازی حساس منچسترسیتی و آرسنال، سرمربی توپچی های لندن به تمجید از عملکرد رئیس سابق خود یعنی پپ پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از کسب ۱۷ پیروزی متوالی برای شاگردان پپ گواردیولا، دستیار سابق پپ و سرمربی فعلی آرسنال به تمجید از عملکرد سیتیزن ها پرداخته و آن‌ها را بهترین تیم اروپا نامید.

آرتتا در حالی به تمجید از عملکرد پپ پرداخته که تیم خود در جایگاه دهم جدول است و من سیتی با ده امتیاز اختلاف جایگاه صدر جدول را از آن خود کرده: منچسترسیتی توانست به خوبی از زیر فشارها خارج شود و پاسخ تمامی انتقادات را بدهد. زمانی آن‌ها خوب بازی نمی‌کردند اما توانستند به جایگاه واقعی خود برسند.

وی ادامه داد: طوری که یاران سیتی بازی می‌کنند و البته تداوم نتایج خوب نشان می‌دهد که آن‌ها بهترین تیم اروپا هستند. ما باید روز یکشنبه برابر آن‌ها بازی کنیم که با توجه به صحبت‌های من، بازی سختی در پیش داریم با این حال چالش هیجان انگیزی پیش روی ماست.

منچسترسیتی در ۱۷ بازی اخیر خود در تمامی مسابقات موفق به کسب پیروزی شده است. آنها پس از تساوی ۱-۱ برابر وست بروم در ۱۵ دسامبر در تمامی مسابقات به عنوان تیم برنده از زمین خارج شده‌اند. آن‌ها همچنین ده بازی ابتدایی خود در سال ۲۰۲۱ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند که در نوع خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

یاران پپ گواردیولا در طی هفته‌های اخیر هم از منظر تدافعی و هم از منظر تهاجمی عملکرد بسیار خوبی داشته اند و اگرچه منچستر سیتی در ابتدای فصل عملکرد فوق‌العاده ای نداشت اما به مرور توانست توانمندی‌ها و ارزش‌های خود را ثابت کند و حالا صدرنشین بلامنازع انگلستان است.

کد خبر 476336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.