پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه میدان امام علی (ع)

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه میدان امام علی (ع) خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه میدان امام علی (ع) ۲۲ قرارداد به مبلغ ۷۷ میلیارد تومان منعقد شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارش چهار ساله معاونت عمران در مدیریت پنجم شهر از ابتدای مهرماه سال ۹۶ تاکنون، اظهار کرد: در شهرداری اصفهان عناوین پروژه‌ها به سه دسته کلی شامل پروژه‌هایی که معاونت عمران در حال اجرای آن بوده، پروژه‌هایی که از تاریخ یکم مهرماه ۹۶ آغاز شده و پروژه‌های تکمیل و تحویل موقت شده در این تاریخ، تقسیم‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه میدان امام علی (ع) ۲۲ قرارداد به مبلغ ۷۷ میلیارد تومان منعقد شده است، افزود: از این تعداد ۱۳ قرارداد با مبلغ ۵۹ میلیارد تومان از اول مهرماه ۹۶ به بعد آغاز شده و ۱۷ قرارداد با مبلغ ۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تحویل موقت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از پیشرفت حدود ۹۰ درصدی پروژه میدان امام علی (ع)، تصریح کرد: در میدان امام علی (ع) بزرگترین پروژه، تکمیل مجموعه تجاری زرین است که با رفع مسائل بین مشارکت‌کنندگان مقرر شد شهرداری به صورت پیمانی این پروژه را انجام دهد.

وی افزود: پروژه میدان امام علی (ع) دارای سه فاز بود که فاز نخست احداث میدان ترافیک و زیرگذرها، فاز دوم احداث میدان اصلی و فاز سوم بدنه سازی و فضای چند منظوره است.

مظفر خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون دو هزار و ۲۲۷ قرارداد عمرانی با اختصاص اعتبار بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان منعقد و از این تعداد یک هزار و ۸۰۰ قرارداد تکمیل شده است.

کد خبر 476300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.