احداث بازارچه‌های محلی در تبریز

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: ساماندهی دستفروشان سطح شهر با همکاری سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، ابراهیم محمدی در نشست مشترک با معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق ۱۰ گانه اظهار کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم و ساماندهی دست‌فروشان از وظایف ذاتی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری است.

وی تصریح کرد: به دلیل برخی محدودیت‌ها از جمله در اختیار نداشتن زمین مناسب برای احداث بازارچه‌های محلی برای ساماندهی، سازمان نمی‌تواند به تنهایی، اقدامات قابل قبولی را در این حوزه انجام دهد، مناطق شهرداری باید در این حوزه به عنوان بازوان توانمند شهرداری با یاری سازمان بتوانند با واگذاری و احداث بازارچه‌ها اقدامات ارزشمندی ارائه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز ادامه داد: احداث بازارچه‌های محلی در بلند مدت می‌تواند ضمن رونق در کسب و کار و محلی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، اشتغالزایی را نیز برای شهروندان به همراه داشته و همچنین تبدیل به محل پایدار برای درآمد شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه خودروهای سیار اغذیه فروشی نیز نیازمند ساماندهی هستند، گفت: وضعیت استقرار و بهداشت خودروهای اغذیه فروشی در سطح شهر نامطلوب است و باید ضمن شناسایی آنها توسط مناطق شهرداری از طریق این سازمان با در نظر گرفتن موقعیت، فضایی مناسب را برای جلوگیری از سد معبر جانمایی کنند.

کد خبر 476298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.