آذربایجان‌غربی صاحب خط تولید کشنده خودرو می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به امضای تفاهم‎‌نامه سه میلیون دلاری این سازمان با شرکت ساپیا دیزل گفت: طبق این توافق، خط تولید جدید کشنده خودرو در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسین پزشکیان با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه خط تولید کشنده "kx1" در آذربایجان غربی راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: پس از جلسات مشترک و بازدیدهای انجام شده، تفاهم نامه‌ای برای تأمین ماشین آلات سنگین شهرداری‌های استان و راه اندازی خط تولید کشنده به امضا رسید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان همیاری در راستای تأمین خدمات مورد نیاز شهرداری‌های استان و تحقق توسعه پایدار شهری از اهداف سازمان است که عقد این تفاهم‌نامه و اجرای آن گامی مؤثر در جهت نیل به این هدف بشمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه با اجرای این تفاهم نامه گام مهمی در تأمین درآمد پایدار برای سازمان و شهرداری‌ها و نیز افزایش اشتغال و افزایش سهم استان از تولید ناخالص کشور برداشته می‌شود، گفت: در بحث بازآماد تجهیزات و امکانات خودروهای متعلق به سازمان همیاری بنا داریم با تکیه بر دانش بومی کشور و نیز توان تولید داخل در گام نخست نسبت به بازآماد و به روز رسانی ماشین‌آلات سازمان و تأمین ماشین‌آلات سایر سازمان‌های اجرایی در گام‌های بعدی اقدام کنیم.

آذربایجان‌غربی به دلیل کوهستانی و سردسیر بودن نیاز قابل توجهی به ماشین آلات سنگین در بحث مدیریت شهری دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 476288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.