پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پارک بانوان قزوین

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: ساخت سومین بوستان بانوان شهر قزوین به دلیل مشکلات مالی و کندی تأمین اعتبارات به ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

به گزارش ایمنا، سید محمد علمی در این باره اظهار کرد: این بوستان که در محله مصلی بلوار جمهوری اسلامی واقع شده، تقریباً دارای پنج هکتار مساحت است و در صورت تأمین اعتبارات خرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این بوستان از اسفندماه سال ۹۷ آغاز شده است، گفت: این پروژه مدتی به دلیل کمبود منابع مالی و برخی مشکلات دیگر متوقف شد، اما عملیات ساخت آن مجدداً از اواخر سال ۹۸ کلید خورد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: اعتبار ساخت این طرح عمرانی ۱۴۷ میلیارد ریال است که با احداث آن علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز شهری به مجموعه‌های تفریحی قزوین نیز افزوده خواهد شد.

وی ایجاد فضای تفریحی و ورزشی را برای بانوان از ضرورت‌های مهم جامعه عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری قزوین در نظر دارد پارک بانوان را به امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی تجهیز کند.

علمی اضافه کرد: امسال ۱۰ پروژه عمرانی بزرگ در شهر قزوین مانند بوستان بانوان، بام شهر، نسیم شهر، ساختمان تئاتر شهر، کمربندی سبز، پارک آموزش شهروندی و تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) در دستور کار قرار گرفت که هم اینک در مرحله اجرا و تکمیل قرار دارند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین تاکید کرد: تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در یکی از ورودی‌های مهم شهر قزوین استقرار یافته که از سال ۹۷ آغاز شده است و هم اینک پیشرفت خوبی دارد.

وی یادآور شد: همچنین فاز دوم کمربندی سبز قزوین با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است که کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها را به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 476242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.