پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: در حالی که دلار در هفته گذشته کانال نرخی ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان را رد کرد، این هفته به نظر می‌رسد با توجه به اوج گرفتن تقاضا برای خرید دلار، ارزش این ارز شاخص در روند معاملات بازار آزاد به بیش از ۲۶ هزار تومان برسد.

وی افزود: البته بسیاری از فعالان اقتصادی بر این باورند کاهش تنش‌های سیاسی میان ایران و ایالات متحده در هفته جاری، کاهش محسوس نرخ دلار در روند معاملات بازار آزاد را رقم خواهد زد این در حالی است که ایالات متحده هنوز به صورت رسمی پالس مثبتی برای بازارهای فعال در اقتصاد ایران صادر نکرده است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: بی اعتمادی به اخبار و بی‌اطمینانی از خرید و فروش ارزهای شاخص همچون دلار در بازار آزاد ارز موج می‌زند و بسیاری از فعالان بازار، چشم‌اندازهای بلندمدت خود را فراموش کرده و بر اساس اخباری که به صورت روزانه منتشر می‌شود معامله می‌کنند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 476214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.