واکنش اعضای شورا به مصاحبه اخیر شهردار مشهد

مصاحبه اخیر شهردار مشهد درباره طرح مصوب بافت پیرامون حرم امام رضا(ع)، با واکنش اعضای شورا مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار مشهد روز گذشته (جمعه) در مصاحبه‌ای گفت: "طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی که در کمیسیون ماده پنج استان مصوب شد با طرح اولیه فاصله جدی دارد، خیلی جامع‌تر شده و قابل دفاع است. دغدغه‌های اعضای شورای شهر مشهد در خصوص این طرح، دغدعه‌های حداکثری است و از ابزار خود برای پیگیری آن استفاده می‌کنند اما من به عنوان عضو کمیسیون ماده پنج و شهردار مشهد معتقدم طرح اخیر که تصویب شد همه دغدغه‌ها را در نظر گرفته است و من ترجیح می‌دهم تصمیم منطقی به نفع مردم و هویت شهر مشهد بگیرم. "

در مقابل محمدرضا حیدری با اشاره به طرح مصوب پیرامون حرم رضوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "به تلاش خود مبنی بر قانونی شدن روند تصویب طرح حریم رضوی ادامه می‌دهیم. عقل جمعی برآمده از رأی و نظر «پانزده عضو شورا» به عنوان نمایندگان مردم، بهتر منافع عمومی مردم و هویت شهر را تشخیص می‌دهند. اگر ایستادگی و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر در کنار سایر دغدغه مندان نبود، همان طرح پر ایراد اولیه در تهران تصویب می‌شد.

رفتار و گفتار منفعلانه برخی مسئولان محلی در مقابل رفتار قیم مآبانه مرکز نشینان را برخلاف مصالح و حقوق مردم و مصالح عمومی شهر مشهد می‌دانیم و همچنان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های باقی مانده و قانونی شدن روند تصویب طرح (و تأیید آن در شورای اسلامی شهر) به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم."

بتول گندمی یکی از اعضای شورای شهر مشهد نیز زیر این پست رئیس شورا نوشت: "منافع مردم در تقویت نظام شورایی است نه تضعیف آن"

واکنش اعضای شورا به مصاحبه اخیر شهردار مشهد

مجتبی بهاروند، عضو دیگر شورا با اشاره به مصاحبه شهردار مشهد توییت زد: "کاش آقای کلایی (شهردار مشهد) در مصاحبه‌شان با خبرگزاری ایرنا می‌گفتند که مجری مصوبات شورایند یا نهادهای دیگر؟ منتخب شورا هستند یا کمیسیون ماده ۵؟ براساس کدام قانون خلاف نظر اکثریت اعضای شورا تصمیم گرفتند؟ پشت شهروندان پنهان نشوید آقای شهردار! آنها فقط ظاهر شما را می‌بینند."

واکنش اعضای شورا به مصاحبه اخیر شهردار مشهد

کد خبر 476203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.