گوشی ردمی K40 چه زمانی عرضه می‌شود؟

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی K40 در روز ۲۵ فوریه سال جاری به صورت رسمی معرفی ‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی اخیراً پوستری را منتشر کرده است تا علاقه مندان دنیای تکنولوژی با نحوه چینش دوربین‌های پنل پشتی گوشی‌های سری ردمی K40 شیائومی آشنا شوند. روی برآمدگی دوربین ردمی K40 عبارت "Al Triple Camera" به چشم می‌خورد که به معنای "دوربین سه گانه هوش مصنوعی" است. این برآمدگی شامل دو دوربین بزرگ با چینش عمودی است و دو حفره کوچک بین آن‌ها مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها از دوربین میزبانی می‌کند، اما عملکرد حفره دوم هنوز مشخص نشده است.

ردمی به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی‌های سری ردمی K40 دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند. بر اساس مطالب منتشر شده، محصول پرچم‌دار جدید ردمی یعنی ردمی K40 پرو به پردازنده ذکر شده مجهز است و مدل عادی آن از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

گوشی ردمی K40 چه زمانی عرضه می‌شود؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط نهاد TENNA، گوشی ردمی K40 دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی K40 دارای صفحه نمایش تخت AMOLED باشد که حسگر اثرانگشت در قسمت پایینی آن تعبیه شده است. دوربین سلفی نیز در بریدگی بالای صفحه نمایش این گوشی‌ها قرار دارد.

کد خبر 476192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.