اتمام رنگ‌آمیزی جداول شهر تا ۲۵ اسفندماه

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: جداول خیابان‌های شهر در آستانه سال جدید و عید نوروز، با بکارگیری ۵۰۰ نفر کارگر سازمان حمایت از زندانیان رنگ‌آمیزی می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر ساله قبل از ایام نوروز برای تمام واحدها و معاونت‌های عمران و ترافیک و سازمان‌های مرتبط در امور اجرایی شهر دستورالعملی ابلاغ می‌شود که رنگ‌آمیزی و زیباسازی شهر بخشی از این دستورالعمل است.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی بیش از یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر جدول، ۲۰ هزار پایه تابلو، ۸۴ هزار متر طول نرده خیابانی و گاردریل در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، افزود: ۳۱ هزار متر طول نرده پارکی در تمام مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان با استفاده بیش از ۳۰۰ تن رنگ، رنگ آمیزی خواهد شد.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول شهر اصفهان همه ساله از اواخر بهمن ماه آغاز و تا ۲۵ اسفندماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجرای این عملیات که در زیباسازی شهر بسیار تأثیرگذار است با به‌کارگیری بین ۳۰ تا ۳۵ نفر کارگر در مناطق پانزده‌گانه انجام می‌شود، گفت: در مجموع حدود ۵۰۰ نفر از کارگران سازمان حمایت از زندانیان در سطح شهر برای رنگ‌آمیزی جداول مشغول هستند.

ساکتی اظهار کرد: سازمان حمایت از زندانیان با مناطق شهرداری اصفهان قراردادی منعقد کرده است که به واسطه آن افراد مورد نیاز برای اجرای رنگ‌آمیزی جداول اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌های شهر اصفهان با لحاظ اولویت‌بندی و مدیریت هزینه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تا پایان سال‌جاری حدود یک میلیون و۲۵۰ هزار متر طول رنگ‌آمیزی می‌شود که جدا از نرده‌ها، المان‌ها و پایه‌های موانع داخل پیاده‌روها است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این افراد در دو شیفت کاری ۸ صبح تا چهار بعدازظهر و هشت شب تا پنج صبح کار می‌کنند، البته تمام زندانیان که در سطح شهر مشغول کار هستند ملبس به لباس «حمایت» بوده و همه آنها به طور اجبار باید از لباس فرم استفاده کنند.

وی افزود: امسال برای نخستین بار به منظور هماهنگی و همچنین صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌ها، رنگ مورد نیاز به صورت تجمیعی و طی مراحل قانونی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال خریداری شده که در اختیار مناطق قرار می‌گیرد.

کد خبر 476182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.