واژگونی سمند در اتوبان بین ۲ عوارضی قمصر و فین

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی سمند حامل اتباع بیگانه، در اتوبانی اطراف کاشان ۳ کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه واژگونی سمند، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۶:۵۵ صبح امروز در تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان مبنی واژگونی یک خودرو سمند در اتوبان بین ۲ عوارضی قمصر و فین به مرکز اورژانسی کاشان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس و ۱ دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و به امداد رسانی در محل حادثه پرداختند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این حادثه خودرو سمند بنا به گفته افراد حاضر در صحنه، ظاهراً حامل حدود ۱۴ نفر از اتباع افغانستانی بوده که ۲ نفر از آن‌ها احتمالاً متواری شده‌اند.

وی با اشاره به آمار فوتی این حادثه، تصریح کرد: از ۱۴ سرنشین خودرو ۳ نفر سر صحنه فوت شدند و ۷ نفر از مصدومان که حال نامساعدی داشتند، پس از اقدامات درمانی اولیه با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان جهت مراحل تکمیلی درمان اعزام شدند و ۲ مصدوم دیگر حادثه با توجه به جراحات سطحی در محل درمان شدند.

کد خبر 476098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.