سومدیریت مسئولین موجب حرکت نکردن چرخه اقتصادی می‌شود

امام‌جمعه بویین‌میاندشت گفت: وقتی از کشاورزی و دامداری حمایت نشود درآمد و معیشت سخت می‌شود و روستاها و شهرهای کوچک، خالی از سکنه و مهاجرت به سمت شهرهای بزرگ صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است و اگر به نیازمندان و مناطق محروم توجه نشود مسئولان در مسیر انقلاب حرکت نکرده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین میاندشت یکی از مناطق محروم استان است و توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد، تصریح کرد: اگر بویین میاندشت را شهرشهر کشاورزی و دامداری و گردشگری اعلام می‌کنند چرا زیر ساخت‌های لازم برای رونق کشاورزی و دامداری فراهم نمی‌شود؟

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: وقتی از کشاورزی و دامداری حمایت نشود درآمد و معیشت مردم سخت می‌شود و روستاها و شهرهای کوچک، خالی از سکنه و مهاجرت به سمت شهرهای بزرگ صورت می‌گیرد که معضلات اجتماعی نیز به همراه دارد.

اسکندری گفت: با استفاده از ظرفیت جوانان با استعدادی چرخ اقتصاد شهرستان رونق خواهد گرفت و نیاز است تا به جوانان اعتماد شود، اعتماد به جوانان یعنی بزرگ شمردن آن‌ها.

وی گفت: سوءمدیریت برخی مسئولان موجب می‌شود چرخ انقلاب در محور اصلی حرکت نکند، بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت توسعه بخش ایجاد نخواهد شد.

امام‌جمعه بویین میاندشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب اصلح در انتخاب برای کاهش بار مشکلات اقتصادی کشور، تأکید کرد: مردم بدون نگاه سیاسی و جناحی فردی مؤمن، با انگیزه و انقلابی که محرومین جامعه را درک کند در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب کنند.

کد خبر 476096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.