پسر جوان قاتل مادرش شد

قتل مادری توسط پسرش، دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی، انفجار در کارخانه خوراک دام، کشف ۱۲۴ دستگاه بیت‌کوین، متلاشی شدن شبکه سارقان حرفه‌ای میلیاردی و کلاهبردار حرفه‌ای را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پسر جوان به علت داشتن مشکلات روحی اقدام به قتل مادر خود در یکی از محلات شهر همدان کرد.

رضا زارعی اظهار کرد: پس از دریافت یک مورد گزارش قتل، تیمی از دایره جنایی پلیس آگاهی همدان در صحنه وقوع حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان به پسر این خانواده که سابقه شرارت و درگیری داشته مشکوک می‌شوند، افزود: پسر جوان ابتدا با اظهارات ضد و نقیض قصد انکار نقش خود در وقوع این جنایت را داشت که با هوشمندی و کار فنی و تخصصی پلیس، نامبرده در نهایت به قتل مادرش اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه متهم به علت مشکلات روحی و اختلاف خانوادگی با مادر ۷۰ ساله خود درگیر و در نهایت موجب سقوط مقتول از پنجره و مرگ وی می‌شود.

سارقان مسلح طلافروشی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در سمنان که منجر به جراحت طلا فروش و دستبرد مقادیری طلا شده بود، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: ۲ سارق با حمله به یک مغازه طلا فروشی در بازار سمنان با تیراندازی به طلا فروش و مجروح کردن وی، مقداری طلا به سرقت بردند.

وی ادامه داد: پلیس با اقدامات و تحقیقات تخصصی ۲ سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت با همکاری پلیس گلستان سارقان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: یکی از سارقان در بندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط شد.

میراحمدی با اشاره به اصابت ۲ گلوله سارقان به کتف و ریه طلا فروش سمنانی، خاطرنشان کرد: این شهروند اکنون در بیمارستان سمنان برای ادامه روند درمان بستری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس با هوشیاری به دنبال تأمین امنیت جامعه است و هیچ جرم و جنایتی را برنمی‌تابد و عبور از هنجارها و تهدید امنیت جامعه خط قرمز پلیس است.

انفجار در کارخانه خوراک دام ۳ کشته بر جای گذاشت

انفجار دیگ بخار کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان در روستای چمازکلا شهرستان بابل در مازندران سبب کشته شدن ۳ کارگر این واحد شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل گفت: بر اثر این انفجار ۳ نفر از کارگران به دلیل شدت جراحات با وجود تلاش نیروهای اورژانس جان خود را از دست دادند.

مهدی غلامی نیا افزود: همچنین در این حادثه ۳ کارگر هم زخمی شدند که با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافتند. وی ادامه داد: یکی از ۳ کارگر مصدوم این حادثه به دلیل شدت مصدومیت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

۱۲۴ دستگاه بیت‌کوین کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از کشف و جمع‌آوری ۱۲۴ دستگاه بیت کوین غیرمجاز در شهرستان چالوس خبر داد.

کیوان فرح زاد گفت: این دستگاه‌ها با فعالیت ۵۸ گروه عملیاتی فنی در قالب اجرای طرح فراگیر شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور با هدف تعدیل، تنظیم روشنایی و مقابله با فعالیت غیرمجاز بیت کوین کشف شد.

وی افزود: از زمان اجرای طرح تاکنون ۲۸ هزار و ۳۷۸ دستگاه چراغ معابر با ظرفیت هفت مگاوات تعدیل و ۶ مزرعه استخراج رمز ارز با ۴۳۶ دستگاه بیت کوین غیرمجاز در منطقه غرب مازندران کشف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همچنین از جمع‌آوری ۱۵ هزار و ۷۲۱ مورد انشعاب غیرمجاز برق در این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

شبکه سارقان حرفه‌ای میلیاردی متلاشی شد

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: با تلاش مأموران انتظامی شبکه حرفه‌ای و میلیاردی سارقان اماکن خصوصی، سیم‌های کابل برق و مخابرات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

مجید عمران‌زاده افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، سیم و کابل برق و مخابرات در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های فنی با هماهنگی مراجع قضائی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ اظهار کرد: در بازجویی‌ها، متهمان به ۱۴ فقره سرقت با همدستی ۳ نفر مالخر اعتراف کردند.

کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی اشنویه استان آذربایجان غربی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای در این شهرستان که در پوشش سهام عدالت از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

طالب قلی‌زاده افزود: این فرد کلاهبردار از طریق تماس‌های تلفنی به عنوان مجموعه مدیریت سهام عدالت اقدام به سو استفاده از این موضوع می‌کرد.

وی اضافه کرد: این فرد از مردم در اشنویه و شهرستان‌های جنوب استان به بهانه پرداخت سود سهام عدالت از طریق تماس‌های تلفنی کلاهبرداری کرده بود که با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی اشنویه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اشنویه ادامه داد: فرد متهم به ۱۶ مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 476014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.