امنیت کامل در شهر زلزله‌زده سی‌سخت حاکم است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : امنیت کامل در نقاط زلزله زده شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی‌سخت حکم فرماست و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، سردار کیقباد مصطفایی گفت: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از وقوع این زمین‌لرزه با تمهیدات ویژه امنیت کامل را در شهر سی سخت برقرار و نیروهای کمکی خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

وی با دعوت از مردم به رعایت خونسردی، افزود: پلیس در کنار دیگر ارگانهای امدادرسان با آمادگی صددرصد در حال خدمت رسانی به مردم است.

مصطفایی تصریح کرد: همکاران من تا آخرین لحظه در کنار عزیزان خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی ورزند و در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های ترافیکی آمد و شد توسط پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در  ورودی و خروجی شهر سی سخت در حال اجرا  است.

مصطفایی به اعمال محدودیت‌های پلیس برای ورود افراد غیر مجاز به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس از تردد افراد غیرمجاز که حضور آنها در این مناطق توجیهی ندارد جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم به منطقه زلزله‌زده شهر سی سخت مراجعه نکرده و اجازه دهند امدادگران در فضای مناسب تری مأموریت‌های خود را انجام دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 476008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.