پیروزی پر دردسر مهرام مقابل پالایش نفت آبادان

در دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و مهرام مقابل هم به میدان رفتند و دختران مهرام با نتیجه ۹۲ بر ۸۰ در پیروز میدان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه_ در دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و مهرام مقابل هم به میدان رفتند و دختران مهرام با نتیجه ۹۲ بر ۸۰ در پیروز میدان شدند.

در کوارتر نخست، بازی پایاپایی را از هر دوتیم شاهد بودیم. در نهایت کوارتر اول با نتیجه نزدیک ۲۰ بر ۱۹ به سود پالایش‌نفت آبادان به پایان رسید.

در کوارتر دوم، دختران مهرام تلاش کردند تا از پالایش نفت پیشی بگیرند و این کوارتر با نتیجه نزدیک ۲۳ بر ۲۱ و برتری مهرام به پایان رسید.

در کوارتر سوم، بازی پرتنی را شاهد بودیم و فشار زیادی روی هر دو تیم وجود داشت که باعث افت کیفیت کاری بازیکنان شد. اعتراضات مکرر به داوری از سوی نیمکت تیم مهران باعث توقف بازی شد تا هر دوتیم به آرامش برسند.

کوارتر سوم با تمام تب و تنش‌هایش با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ و برتری شاگردان بیک لیک لی در مهرام به پایان رسید.

در کوارتر چهارم، هردوتیم در تلاش بودند تا بازی را در دست بگیرند. در ابتدای کوترتر روند امتیازگیری در دست دختران آبادانی بود اما با گذشت زمان کم کم مهران جلوی امتیازگیری پالایش نفت آبادان را گرفت تا در نهایت این کوارتر با نتیجه‌ی ۲۱ بر ۱۹ به و پیروزی مهرام به پایان برسید. در نهایت شاگردان نیکا بیک لیک لی با نتیجه ۹۲ بر ۸۰ مقابل دختران پالایش نفت آبادان پیروز شدند.

شادی عبدالوند با کسب ۳۱ پوئن عنوان امتیاز آورترین بازیکن این بازی شد همچنین الکساندر بگینیسیچ ۲۳ امتیاز برای مهرام جمع کرد.

آیا ترائوره با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند دبل کرد.

فائزه شهریاری از تیم پالایش‌نفت ۲۱ امتیاز کسب کرد و ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به امتیاز و ۲ توپ ربایی را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش ایمنا، دو تیم مهرام و پالایش نفت آبادان در روز پنج‌شنبه هفته آینده در مقابل هم قرار خواهند گرفت

کد خبر 476004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.