گذشت بهمن از سد نارسینا

در اولین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان تیم‌های نارسینا و گروه بهمن به مصاف هم رفتند و دختران گروه بهمن با ۸۴ امتیاز پیروز میدان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه، در اولین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان تیم‌های نارسینا و گروه بهمن به مصاف هم رفتند و دختران گروه بهمن پیروز میدان شدند.

در جدال خارجی‌های دو تیم در یک سوی میدان شوماری هریس و آجمبا برای نارسینا و در سوی دیگر تیلر دیر، آنا بهشتیان و آفاناسیه وا برای بهمن چشم امید تیم‌هایشان بودند.

در کوارتر نخست، نارسینا با بهره بردن از موقعیت‌ها و اشتباهات گروه بهمن توانست ۲۳ بر ۱۳ به پیروزی برسند.

در کوارتر دوم، تیم بهمن با قدرت به بازی برگشت و پرتاب‌های سه امتیازی دلارام وکیلی باعث قدرت بیشتری به تیم بهمن داد. شروع پر قدرت بهمن و آسودگی خیال نارسینا بعد از کوارتر اول باعث شد تیم عسگرنیا خودش را گم کند و تنها به اندازه انگشتان یک دست امتیاز به دست آورد. در نهایت بهمن ۲۶ بر ۵ کوارتر دوم را از آن خودش کرد.

در کوارتر سوم، تیم بهمن با قدرت به برتری ادامه داد. جدال بین بازیکنان خارجی دو تیم که از کوارتر دوم شروع شده بود در این کوارتر نیز ادامه داشت. در نیمه دوم کوارتر سوم دختران نارسینا به تلاش خود افزودن تا اختلاف امتیازی را به حداقل برسانند اما در نهایت این تیم بهمن بود که با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ در کوارتر سوم به پیروزی رسید.

در کوارتر چهارم، شاگردان طایرپور برای پایان بخشیدن به بازی و پیروزی به میدان آمدند و در آن سمت نیز تیم نارسینا برای کم کردن اختلاف امتیاز و تلاش برای برگشت به بازی اما این گروه بهمن بود که در نهایت ۸۴ بر ۶۶ پیروز این بازی شد.

تیلر دیر بازیکن آمریکایی تیم گروه بهمن با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۱ پاس گل دبل دبل کرد. آنا بهشتیان با ۲۲ امتیاز، آفاناسیه وا بازیکن اوکراینی گروه بهمن ۱۶ و دلارام وکیلی ۱۲ امتیاز برای گروه بهمن ثبت کردند.

آجمبا از تیم نارسینا با ۱۷ امتیاز و ۱۸ ریباند دبل دبل کرد. یاسمن محمدی ۲۳ امتیاز، شوماری هریس آمریکایی ۱۷ امتیاز و ۸ پاس گل به همراه ۳ توپ ربایی بود را در کارنامه خود ثبت کردند.

به گزارش ایمنا، گروه بهمن برای رسیدن به فینال لیگ برتر بسکتبال باید پنج شنبه هفته آینده بار دیگر مقابل تارسینا به میدان رفته و به پیروزی برسد.

کد خبر 475991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.