فولادمبارکه در کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی ایجاد کرده است

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای در بازدید از غرفه فولادمبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو گفت: فولاد مبارکه متعلق به کل کشور است و همه باید از آن حمایت کنند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره لزوم حمایت از شرکت فولاد مبارکه در کشور اظهار کرد: فولاد مبارکه مربوط به یک دولت، جناح یا مدیرعامل خاص یا حتی استان اصفهان نیست بلکه متعلق به تمام کشور است و همه باید از آن حمایت کنند تا بتواند به رشد اصلی در تولید فولاد که در کشور و سایر استان‌ها وجود دارد دست یافته و به هدف‌های برنامه ششم و کلان کشور برسیم.

وی در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از این مجموعه بزرگ فولادی گفت: وظیفه ما این است که از همه واحدهای تولیدی در تمامی مجموعه‌ها حمایت کنیم تا برنامه‌های توسعه‌ای رشد کنند و در مسیر درست و سالم قرار گیرند؛ صنایع فولادی همچون فولاد مبارکه در کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی به همراه دارند.

فولاد مبارکه چرخ‌های صنعتی کشور را به راه انداخته است

این نماینده مجلس ادامه داد: فولاد مبارکه یکی از افتخارات کشور و از شرکت‌های "مادر" در صنعت ایران به شمار می‌آید. اگر فعالیت شرکت فولاد مبارکه متوقف شود، بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح کشور نیز تعطیل خواهند شد.

میرتاج الدینی گفت: شرکت فولاد مبارکه با ظرفیت تولید بیش از ۷ میلیون تن فولاد در ایران باعث شده تا چرخ‌های صنعتی کشورمان به راه افتد.

وی افزود: بنده از نزدیک از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردم؛ این شرکت همچنین طرح توسعه نورد گرم ۲ را دارد که باید به سرعت آن را عملیاتی کند.

کد خبر 475963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.