جزییات خسارات وزش باد شدید در اصفهان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: وزش باد شدید شب گذشته در این شهر خساراتی را در بخش درختان و تأسیسات شهری بر جای گذاشت.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این فصل از سال دستورالعملی به مناطق ۱۵ گانه و تمام بخش‌ها و سازمان‌های وابسته شهرداری ابلاغ شده تا از آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه تغییرات جوی احتمالی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه طبق گزارش سازمان هواشناسی و استانداری اصفهان، نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی وزش باد در آماده‌باش کامل بودند، افزود: وزش باد شدید شب گذشته تا امروز ۳۹ درخت و ۲۷ دستک درختان را دچار شکستگی کرد؛ همچنین سه تابلوی راهنمایی و رانندگی شکسته شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: شکستگی درختان و سرشاخه تعدادی از آنها بلافاصله توسط عوامل خدماتی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به میزان آمادگی معاونت خدمات شهری برای مقابله با رخدادها و شرایط ناشی از تغییرات جوی احتمالی در شهر، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان یک مجموعه خدماتی است که به صورت ۲۴ ساعته در شهر فعال است و بر همین اساس در مواقعی که با شرایط متفاوتی رو به رو می‌شویم، باید آمادگی بیشتری داشته باشیم.

حقانی خاطر نشان کرد: به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و مناطق ۱۵ گانه برای حذف درختان خطرآفرین و خشک شهر دستورالعملی ابلاغ شده تا اقدامات لازم برای پیشگیری از سقوط ناگهانی آنها در هنگام وزش باد انجام شود.

کد خبر 475961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.