فولادمبارکه اولین شرکت دریافت کننده استاندارد راهنمای مدیریت کار ایمن

معاون تکنولوژی فولادمبارکه با بیان اینکه این شرکت برای تمامی برهه‌های زمانی خود برنامه‌های جدید دارد اظهار کرد: یکی از آخرین اتفاقاتی که در حوزه تضمین کیفیت و معاونت تکنولوژی رخ داده و فردا به نتیجه نهایی خواهد رسید، "استقرار استاندارد راهنمای مدیریت کار ایمن در دوران بیماری کرونا iso45005:2020 است.

به گزارش ایمنا، سید مهدی نقوی اظهار کرد: iso45005:2020 حدود ۲ ماه پیش توسط سازمان استاندارد بین‌المللی در دنیا رونمایی شده و مربوط به مدیریت کار ایمن در دوران بیماری کووید ۱۹ است.

وی افزود: iso45005:2020، یک استاندارد بسیار جامع است؛ بنابراین فولاد مبارکه نیز به واسطه برنامه منظمی که بحث پاندمی کرونا تعریف و شرایطی را احراز کرده تا به یک رفرنس داخلی تبدیل شود، تصمیم گرفت تا برنامه خود را با استاندارد ۴۵۰۰۵ تطابق دهد. از این رو از ممیزان شرکتsgs سوئیس دعوت کردیم که ما را بر مبنای مستندات و خواستارهای این استاندارد، ممیزی کنند.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه ادامه داد: این ممیزی از روز یکشنبه هفته جاری در فولاد مبارکه آغاز شده و با توجه به بازخوردهای داده شده، پیش‌بینی می‌کنیم فولاد مبارکه این استاندارد را مانند دیگر استانداردهای بین‌المللی دریافت کند.

نقوی گفت: فولاد مبارکه به عنوان اولین شرکت ایرانی، موفق خواهد شد تا استاندارد پاندومی کرونا که جز مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت است را دریافت کند.

وی در پایان گفت: فولاد مبارکه اعلام می‌کند به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم ایران پایبند است و دریافت iso45005:2020 سندی دال بر این ادعاست.

کد خبر 475960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.