آمار کرونا ایران ۳۰ بهمن؛ ۸۰ فوتی و ۸۰۶۶ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۹ بهمن‌ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه ۳۰ بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۸ هزار و ۶۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تا کنون یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۳۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۵۷۸ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و ۳ هزار و ۶۷۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 475957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    خدا رحم کنه آمار داره کم کم ۳ رقمی میشه