مستقر شدن ناحیه ویژه خدماتی در بند دره بیرجند

شهردار بیرجند گفت: با موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند ناحیه ویژه خدماتی در منطقه گردشگری و تفریحی "بند دره" مستقر می‌شود و شهرداری با تامین نیروی انسانی و تجهیزات مناسب در این منطقه به صورت تمام وقت خدمات‌رسانی خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: شورای شهر با پیشنهاد شهرداری مبنی بر ایجاد ناحیه ویژه خدماتی منطقه تفریحی بند دره بیرجند موافقت کرد و این پیشنهاد بدون مخالف، مورد موافقت هر ۹ عضو شورای اسلامی شهر بیرجند قرار گرفت.

وی افزود: با تصویب این پیشنهاد، شهرداری بیرجند با ایجاد ناحیه ویژه شهری و تأمین نیروی انسانی و تجهیزات مناسب در این منطقه به صورت تمام وقت خدمات‌رسانی خواهد داشت و در صورت تأیید فرمانداری بیرجند نیروهای خدماتی شهرداری قبل از سال جدید در منطقه مستقر خواهند شد.

شهردار بیرجند تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از این منطقه گردشگری خدمات‌رسانی تمام وقت ضرورت دارد و تلاش می‌شود زیرساخت مناسب برای شهروندان و گردشگران تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: دو منطقه و چهار ناحیه در شهرداری داریم که ناحیه ویژه خدماتی بند دره به عنوان ناحیه پنجم توسط اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند مصوب شد.

جاوید ادامه داد: با این مصوبه شهرداری از نوروز ۱۴۰۰ رسماً در این منطقه مستقر خواهد شد و اقدامات مختلف از جمله کنترل ساخت و ساز غیرمجاز، فضاسازی، احداث پارکینگ و کنترل عبور و مرور و ساماندهی دست فروشان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

عملیات اجرایی طرح بهسازی و تأمین زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری بند دره بیرجند ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور مسؤولان استان در این منطقه آغاز شد و در یک هفته به مرحله اجرایی رسید.

کد خبر 475928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.