اجرای طرح‌های توسعه فضاهای گردشگری در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری برای اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه فضاهای گردشگری در مرکز استان آمادگی دارد.

به گزارش ایمنا، بهادر عبدالغنی در آئین افتتاح دبیرخانه شهرکرد شهر ملی نمد اظهار کرد: شهرداری شهرکرد به‌عنوان دبیر شهر ملی نمد، آمادگی هرگونه همکاری در راستای برگزاری نشست‌های کارشناسی و تخصصی، تبلیغات، پیگیری اجرای مصوبات، تعامل با دستگاه‌های اجرایی دیگر و بازدیدهای میدانی به‌صورت هفتگی را دارد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی و مشارکت در اجرایی شدن اهداف شهرکرد، شهر ملی نمد از توان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، استانداری و فرمانداری بهره‌گیری می‌شود، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی سنگ‌فرش کوی نمدمالان شهرکرد انجام شده و نورپردازی آن به‌زودی به اتمام می‌رسد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: سرفصل‌هایی در بودجه سالانه شهرداری شهرکرد برای شهر ملی نمد تعریف و پس از مصوبه شورای اسلامی هزینه می‌شود، شهرداری برای اجرای برخی طرح‌های مرتبط با توسعه فضاهای گردشگری در مرکز استان آمادگی همکاری را دارد.

«رضا ریاحی» سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی در حوزه مدیریت شهری از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان به‌شمار می‌رود، گفت: طرح کف‌سازی، نورپردازی و دیوارنگاری کوی نمدمالان شهرکرد تا ۱۵ اسفندماه سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه طراحی تندیس‌های مرتبط با صنایع‌دستی و هنرهای سنتی نظیر نمدمالی انجام و همزمان با روز شهرکرد رونمایی می‌شود، ادامه داد: شهرداری شهرکرد با راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه و فرهنگسرای نشاط گام بلندی در راستای ایجاد بنیاد شهرکرد شناسی و موزه اسناد شهرکرد برداشته است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: این سازمان استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی را به‌عنوان هدیه در مراسم مختلف با هدف حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان این عرصه در دستور کار دارد و در دوران شیوع ویروس کرونا برای برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی در بستر فضای مجازی آمادگی دارد.

کد خبر 475896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.