گدنیا، بطری‌های بازیافتی شهر را وارد کافه‌ها می‌کند

مردم گدنیا، کلانشهری در شمال لهستان، به زودی از لیوان‌های دسته‌داری قهوه می‌نوشند که با برند شهر مزین و از مواد بازیافتی تولید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات رسمی گدنیا در تلاشند هر روز بر خلاقیت خود برای ترویج زندگی پایدار در میان ساکنان شهر بیافزایند. این افراد اخیراً اعلام کرده‌اند که قصد دارند با استفاده از مواد بازیافتی لیوان‌هایی دسته‌دار تولید کنند و آن‌ها را برای سرو قهوه در اختیار صاحبان کافه‌ها قرار دهند. این کار نه تنها باعث خواهد شد سبک زندگی پایدار در میان مردم ترویج یابد، بلکه به رونق اقتصادی شهر نیز کمک زیاد خواهد کرد.

گدنیا، بطری‌های بازیافتی شهر را وارد کافه‌ها می‌کند

در واقع، استفاده دوباره از مواد پسماند برای ساخت لیوان‌های جدید با برند "گدنیا" مردم را از اهمیت بازیافت ضایعات آگاه خواهد کرد و مانع از دور انداختن چنین موادی توسط آن‌ها خواهد شد. علاوه بر این، تولید وسایل کاربردی با برند شهر، باعث شناخته‌شدن هر چه بیشتر آن در کشور و حتی جهان خواهد شد و حس غرور را برای ساکنان به ارمغان خواهد آورد.
به لطف پروژه جدید مقامات، به زودی ساکنان گدنیا اولین مردم در لهستان خواهند بود که در فنجان‌هایی زیبا، ساخته شده از مواد مقاومی نظیر پلی پروپیلن، قهوه خواهند نوشید. سازندگان فنجان‌های دسته‌دار بازیافتی بر این باورند که طول عمر این فنجان‌ها هزار برابر بیشتر از لیوان‌های کم‌مصرفی خواهد بود که تا به امروز مورد استفاده مردم قرار گرفته شده است.

گدنیا، بطری‌های بازیافتی شهر را وارد کافه‌ها می‌کند

جالب است بدانید که این لیوان‌ها از قابلیت بازیافت دوباره برخوردار خواهند بود و در صورت خراب شدن به مرکز بازیافت تحویل داده می‌شوند. مدیر کارخانه‌ای که قرار است به تولید لیوان‌های دسته‌دار بازیافتی در گدنیا بپردازد، متعهد شده است تمام مراحل بازیافت و ساخت فنجان‌ها را تحت استانداردهای بهداشتی انجام دهد تا هیچ آسیبی به مصرف‌کنندگان نرسد. علاوه بر این، قرار است این لیوان‌ها در بسته‌بندی‌های مناسب به صاحبان کافه‌ها تحویل داده شود تا در حین حمل آن‌ها، هیچ گونه میکروبی به آن‌ها وارد نشود.

کد خبر 475889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.