رفع معضل ترافیک خیابان امام خمینی مشگین شهر

شهردار مشگین شهر از عقد قرارداد با نیروی انتظامی جهت استفاده از پارکینگ این نیرو برای پارک و ساماندهی خودروهای کارکنان شهرداری خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی در محدوده ساختمان شهرداری، مدیریت شهری با نیروی انتظامی قراردادی منعقد کرده تا پارک خودروهای کارکنان شهرداری را در بخشی از پارکینگ چهار هزارمتری این نیرو ساماندهی کند.

وی افزود: محدودیت ترافیکی و پارک خودروها در حاشیه خیابان امام خمینی (ره) و همچنین وجود ساختمان شهرداری در این مسیر باعث افزایش بار ترافیکی و بروز معضلاتی در تردد وسایل نقلیه می‌شود که با انتقال محل پارک خودروهای کارکنان شهرداری به پارکینگ نیروی انتظامی، بخشی از مشکلات کارکنان در پارک خودرو و بار ترافیکی در این مسیر مرتفع خواهد شد.

شهردار مشگین شهر گفت: مرحله سوم ساماندهی و جمع آوری افراد دارای اعتیاد از سطح شهر توسط اجراییات شهرداری با همکاری نیروی انتظامی و مرکز ترک اعتیاد تی سی رویش آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این مرحله با پی گیری اداره اجراییات شهرداری تعداد ١٠ نفر از معتادان متجاهر در نقاط مختلف سطح شهر جمع آوری و جهت بهبودی به مرکز ترک اعتیاد تی سی رویش انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: در یک ماه گذشته طی سه مرحله تعداد ۲۶ نفر از معتادان متجاهر و بی خانمان از سطح شهر جمع‌آوری و پس از غربالگری، تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند و این اقدام شهرداری تداوم خواهد داشت.

انوری آذر خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری معتادان در این کمپ‌ها توسط شهرداری پرداخت می‌شود که امیدواریم اجرای این طرح، باعث کاهش این معضل و آسیب اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه شود.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل قرار دارد.

کد خبر 475885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.