قتل خانواده همسر توسط داماد

سرقت مسلحانه از طلافروشی، کشف ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر، به قتل رساندن خانواده همسر توسط داماد، دستگیری عامل قتل ۲ کودک، متلاشی شدن باند کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی و کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شد.

رضا بی نقی اظهار کرد: سارقان با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی از ناحیه دست، مقداری طلا به سرقت بردند.

وی ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری سارقان در حال انجام است و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود، سرقت مسلحانه از طلافروشی در شاهرود به وقوع پیوست که سارقان موفق به سرقت نشدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: پلیس با انجام تحقیقات در تلاش برای دستگیری سارقان است.

حدود ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط ۶۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان خبر داد.

سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با کار اطلاعاتی ۶ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را در جاده‌های اهواز، ماهشهر، هندیجان و بهبهان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی در مجموع ۶۳۹ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۶۲۰ کیلوگرم تریاک و ۱۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این ارتباط ۶ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی به صورت مستمر و شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

داماد، والدین همسرش را به قتل رساند

داماد یک خانواده، والدین همسرش را در یک نزاع خانوادگی در "روستای پشته جوکندان" شهرستان تالش به قتل رساند و یک عضو دیگر خانواده را نیز مجروح کرد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش در این زمینه گفت: پدر و مادری توسط توسط دامادشان به قتل رسیدند.

علی درمانی افزود: داماد یک خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری به خانه پدر همسر خود حمله کرده و والدین همسر را کشته و برادر همسرش را نیز مجروح کرد.

وی افزود: برادر زن این مرد در بیمارستان رشت بستری شده و داماد خانواده پس از ارتکاب به قتل‌ها خود را به پاسگاه نیروی انتظامی جوکندان معرفی کرده و جزئیات حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

عامل تیراندازی منجر به قتل ۲ کودک پس از ۳ سال دستگیر شد

فرمانده انتظامی ریگان از دستگیری فردی که در پی تیراندازی در یک جشن عروسی موجب قتل ۲ کودک ۵ و ۷ ساله شده بود، خبر داد.

اسحاق دریجانی گفت: به دنبال وقوع تیراندازی و کشته شدن ۲ کودک در یک مراسم عروسی و گزارش آن به پلیس، با حضور مأموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد فردی ۲۸ ساله با هویت مشخص با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی در این جشن کرده و چند گلوله به سر و صورت ۲ پسر بچه ۵ و ۷ ساله برخورد کرده است.

وی ادامه داد: این ۲ کودک مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند، اما به علت شدت جراحات وارده فوت می‌شوند که در این رابطه مأموران پلیس با توجه به فرار عامل تیراندازی، تحقیقات و پی جویی‌های لازم را برای دستگیری وی در دستور کار قرار دادند و در نهایت به رغم گذشت حدود سه سال از این حادثه موفق شدند این فرد را در یکی از نقاط شهر ریگان دستگیر کنند.

باند کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی متلاشی شد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: با تلاش مأموران آگاهی بانه یک باند کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی که در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی فعالیت می‌کرد، متلاشی شد.

علی آزادی اظهار کرد: چندی پیش با شکایت چند مالباخته به بهانه فروش خودرو، احشام و ادوات کشاورزی در شهرستان بانه دستگیری کلاهبرداران در دستور کار قرار گرفت و در نهایت ۲ نفر که به صورت باند فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این کلاهبرداران در طول چند مدت گذشته به بهانه خرید خودرو، ماشین آلات کشاورزی و احشام به روستاهای شهرستان‌های بانه، سقز و سنندج استان کردستان و بوکان و سردشت استان آذربایجان غربی مراجعه و با نمایش رسید بانکی جعلی اقدام به خرید این کالاها و انتقال آن‌ها می‌کردند.

آزادی افزود: تا کنون حدود ۷۰ نفر شاکی علیه این ۲ نفر شکایت کرده و میزان کلاهبرداری آنان نیز ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده و بیشترین کلاهبرداری صورت گرفته خرید خودرو و ماشین آلات کشاورزی در بانه بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون متهمان به تمام جرایم مرتکب شده اعتراف کرده و پرونده آنان به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

مأموران سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت و گاز (گازوئیل) در این استان کشف و ضبط کرد.

روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه بوشهر اعلام کرد: این سازمان در راستای مقابله و مبارزه با شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت، با هماهنگی دستگاه قضائی و انجام یک عملیات، موفق به شناسایی و کشف محموله سوخت قاچاق در انباری در حاشیه شهر بوشهر شد.

بر اساس این گزارش، این محموله بزرگ قاچاق سوخت در پوشش روغن صنعتی در چند دستگاه کانتینر جاسازی شده بود.

در این گزارش آمده است: محموله سوخت کشف شده در تیوپ‌های مخصوص از استان‌های مرکزی کشور به بوشهر برای قاچاق به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل شده بود که در رصد اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر قرار گرفت.

سوخت‌های کشف شده بعد از محرز شدن ماهیت کالا با دستور مقام قضائی تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر شد.

کد خبر 475818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.