حسینی: ذوب‌آهن از باسابقه‌ترین باشگاه‌های ایران است

سرمربی جدید ذوب‌آهن گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل نفت مسجد سلیمان صحبت کنم، اما اگر آن‌ها صحبت دارند، من هم خیلی صحبت برای گفتن دارم! چون در نفت مسجد سلیمان خیلی زحمت کشیدم و درست نیست کسی را قضاوت کنیم. چون کسی از مسائل خبر ندارد، به نظر قضاوت نشویم خیلی بهتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی پس از معارفه به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و در حاشیه نخستین تمرین این تیم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاهای زیادی کار کرده‌ام اما ذوب‌آهن یکی از با قدمت‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه‌های ایران است. خیلی خوشحالم که توانستم به این تیم بیایم و خدا به من لطف داشته است.

وی افزود: امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که از پس این وظیفه سنگین بر بیایم. ایمان دارم این بازیکنان توانایی انجام کارهای بزرگی را هم دارند و مطمئنم می‌توانیم از این بحران دربیایم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره دیدار پیش رو این تیم مقابل فولاد خاطرنشان کرد: بازی بسیار مشکلی داریم، زیرا فولاد در خانه به تیمی باج نمی‌دهد و می‌تواند روز سختی برای‌مان باشد؛ اما به تیم خودمان ایمان داریم و می‌رویم تا بجنگیم و به امید خدا بتوانیم سربلند باشیم.

حسینی با رد حواشی مطرح شده درباره اعضا کادر فنی او نظیر مهدی رجب‌زاده، تصریح کرد: فعلاً با همین کادر ادامه می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود و اگر نیاز بود، فردی را اضافه می‌کنیم. برنامه‌مان برای آینده این است که کار کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر نارضایتی مسئولان نفت مسجد سلیمان از جدایی او، گفت: نمی‌خواهم درباره این مساله صحبت کنم اما اگر آن‌ها صحبت دارند، من هم خیلی صحبت برای گفتن دارم! چون در نفت مسجد سلیمان خیلی زحمت کشیدم و درست نیست کسی را قضاوت کنیم. چون کسی از مسائل خبر ندارد، به نظر قضاوت نشویم خیلی بهتر است.

کد خبر 475797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.