ایران در نمایشگاه گردشگری ونزوئلا صاحب غرفه می‌شود

سفیر ونزوئلا در ایران گفت: یکی از پیشنهادهای وزیر گردشگری ونزوئلا این است که غرفه ای در نمایشگاه بین المللی گردشگری ونزوئلا برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران اختصاص داده شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث آریا، کارلوس آنتونیو آلکالا کوردونس، سفیر جمهوری بولیواری ونزوئلا در تهران در دیدار با علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی گفت: وزیر گردشگری ونزوئلا هفته آینده طی هیئتی به منظور آشناسازی و امضای تفاهم‌نامه گردشگری به ایران سفر می‌کند. در این سفر چند روزه فعالان گردشگری ونزوئلا نیز حضور خواهند داشت.

او افزود طی دو سالی که در ایران زندگی می‌کنم، می‌دانم در مدت چند روز نمی‌توان تاریخ ایران و جاذبه‌های گردشگری این کشور را دید. برای ما گردشگری مهم است زیرا موجب ارتباط بیشتر بین دو کشور می‌شود، همچنین به رونق اقتصادی میان کشورها نیز کمک می‌کند.

سفیر جمهوری بولیواری ونزوئلا در تهران عنوان کرد: یکی از پیشنهادهای وزیر گردشگری ونزوئلا این است که غرفه‌ای را به کشور ایران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ونزوئلا برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران اختصاص دهیم.

علی اصغر مونسان در این دیدار گفت: در وبیناری که با وزیر سابق گردشگری ونزوئلا داشتیم تصمیم گرفته شد تا روابط گردشگری بین دو کشور افزایش پیدا کند و تور آشناسازی برگزار شود، خوشبختانه این کار با زحمات سفرای دو کشور در حال انجام شدن است.

او افزود: همکاران ما برنامه‌ریزی خوبی برای سفر هیئت ونزوئلا به ایران انجام دادند. در این سفر دو موضوع عمده دنبال می‌شود یکی امضای تفاهم‌نامه گردشگری میان دو کشور و دیگری برگزاری نشست B۲B میان فعالان گردشگری دو کشور که برای ما حائز اهمیت است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: با توجه به داشته‌های تاریخی و طبیعی که ایران دارد، همکاران ما برای آشناسازی هیئت ونزوئلا سفری پنج روزه در نظر گرفته‌اند اما به نظر می‌رسد قرار است مدت کمتری را در ایران حضور داشته باشند، به همین دلیل نشان دادن جاذبه‌های کشورمان در این مدت محدود سخت است.

او افزود: در سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به کشورمان هدفمان معرفی ایران و دیدن شهرهایی همچون اصفهان و شیراز است تا بتوانیم بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران را معرفی کنیم.

کد خبر 475795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.