تا قبل از فسخ حسینی با او مذاکره نکردیم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: نمی دانم به چه دلیل فرهاد مجیدی مخالفت خود را اعلام کرد و همین باعث شد کار ما راحت تر شود حسینی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال معرفی کنیم.

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: به دلیل اینکه مجتبی حسینی سابقه بازی و سرمربیگری در ذوب آهن را دارد، او را انتخاب کردیم که گزینه نزدیک‌تری هم به تیم بود. نمی‌دانم به چه دلیل فرهاد مجیدی مخالفت خود را اعلام کرد و همین باعث شد کار ما راحت‌تر شود حسینی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه مدت قرار داد حسینی یک فصل و نیم است، تصریح کرد: تا مجتبی حسینی با تیم قبلی خود فسخ نکرده بود با او مذاکره انجام ندادیم، ۲۶ بهمن ماه بود که فسخ کرد و بعد از آن به باشگاه آمد و با او صحبت کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به احتمال جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم فصل، خاطرنشان کرد: مجتبی حسینی گفته باید با تیم آشنا شود و کار کند تا بتواند لیست بدهد، اما اول کار گفت که چند بازیکن را نمی‌خواهد و افراد دیگری امکان دارند به جمع ما اضافه شوند.

کد خبر 475790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.