عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ بهمن ماه

در این بسته خبری از عملیات کوددهی و تقویت فضای سبز سطح شهر زرند تا ضرروت تشدید پروتکل‌های بهداشتی در قزوین و دریافت وام ۵۰ میلیاردی توسط شهرداری گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

اطفای حریق، در صدر عملیات آتش نشانی بجنورد

مجید گریوانی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: طی ۹ ماه گذشته، اطفای حریق با ۷۳۶ مورد در صدر عملیات‌های آتش نشانی شهرستان بجنورد بوده است.

ضرورت تشدید پروتکل‌های بهداشتی در قزوین

وحید مقدم سلیمی، رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین با اشاره به نزدیکی ایام آخر سال و احتمال شیوع ویروس جهش‌یافته گفت: با توجه به مشاهده ویروس جهش‌یافته کرونا در استان، کارگروه سلامت شهرداری قزوین، تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را در دستور کار قرار داد.

شهرداری گرگان وام ۵۰ میلیاردی دریافت می‌کند

دریافت وام ۵۰ میلیاردی با بهره ۱۸ درصد توسط شهرداری گرگان، جهت خرید تجهیزات شهربازی مدرن، به تصویب شورای شهر گرگان رسید.

رونمایی از المان سردار دل‌ها در سبزوار

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرداری سبزوار، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور و رئیس حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع)، از المان سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، در سبزوار رونمایی شد.

عملیات کود دهی و تقویت فضای سبز سطح شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند از آغاز عملیات کود دهی به فضاهای سبز سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت خاک شهر و کمبود عناصر اصلی و حیاتی مورد نیاز گیاهان، فضای سبز سطح شهر زرند علاوه بر کودهای حیوانی با کودهای شیمیایی نیز تقویت خواهد شد.

افزایش محدوده شهری قائم‌شهر ‏

عباس صالح زاده، شهردار قائم‌شهر از افزایش سه هزار هکتاری محدوده این شهر خبر داد.‏

لزوم برطرف شدن نقاط حادثه خیز معابر اصلی و فرعی آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان بر لزوم اجرای فوری لکه گیری آسفالت و برطرف شدن نقاط حادثه خیز در معابر اصلی و فرعی شهر تاکید و خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان، خط کشی خیابان‌ها، نصب چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای تعیین مسیر در نقاط پیش بینی شده و احداث سرعت کاه و دوربرگردان در محورهای مختلف، باید توسط مناطق شهری انجام شود.

ناحیه سه شهرداری منطقه یک سمنان راه‌اندازی شد

عباس بابایی، مدیر منطقه یک شهرداری سمنان گفت: شهرداری ناحیه وظیفه رصد و شناسایی مسائل نواحی تحت پوشش خود را دارد و در صورتی که مشکلات ناحیه کلی باشد به منطقه اعلام می‌کند و در غیر این صورت مشکل توسط شهرداری ناحیه رفع می‌شود.

پروژه‌های شهرداری ساری، پیوست ۲۰۲۲ می‌گیرد

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری رویداد ۲۰۲۲ را فصلی تازه در توسعه و معرفی مرکز استان دانست و تأکید کرد: شهرداری ساری آمادگی خود را جهت معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر اعلام می‌کند.

کارکنان آرامستان و پاکبان‌های سنندج در اولویت تزریق واکسن

حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخواست کرد کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبان‌های این شهرداری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

کد خبر 475757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.