حفظ نام ایران در حافظه بازار گردشگری چین

وزارت میراث فرهنگی ایران برای «حضور مستمر و مؤثر در بازار گردشگری چین و همچنین زنده نگه ‌داشتن نام ایران در حافظه بازار بزرگ این کشور» یک کمپین راه انداخته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد قاسمی امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: به‌منظور حضور مستمر و مؤثر در بازار گردشگری چین و همچنین زنده نگه‌داشتن نام ایران در حافظه بازار بزرگ این کشور با بیش از ۱۷۰ میلیون گردشگر خروجی برای دوران پساکرونا، معاونت گردشگری در حال برگزاری کمپین "قرن‌ها دوستی، سومین عید بهاره چینی‌ها در ایران" در بازه زمانی ۲۴ بهمن الی ۹ اسفند سال جاری هم‌زمان با عید بهاره چینی به‌صورت مجازی است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مربوط به این کمپین در چندین گام انجام شد. در گام نخست از استان‌های مقصد گردشگران چینی خواسته شد تا محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با علایق و سلایق چینی‌ها و بر اساس راهنماهای فنی ابلاغی در قالب عکس، کلیپ و متن آماده و به معاونت گردشگری وزارتخانه ارسال کنند.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی افزود: در گام دوم، آثار تولیدی از نظر تکنیکی و محتوایی ارزیابی و صحت‌سنجی شد و آن‌هایی که شرایط فنی لازم را احراز کردند در زمینه متن و روایت توسط کارشناسان یک شرکت دو ملیتی ایرانی‌چینی مورد تطبیق و ویرایش ترجمه‌ای و زبان‌شناختی قرار گرفتند.

قاسمی ادامه داد: در گام بعدی، انواع محتوای نهایی‌شده به‌همراه پیام تبریک وزیر میراث فرهنگی به زبان چینی در سایت جامع گردشگری کشور موسوم به «ویزیت ایران» زیر نظر کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی بارگذاری شد.

او عنوان کرد: در مرحله آخر، لینک مربوطه در سطح وسیعی به وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در چین، رایزنی‌های فرهنگی کشور و سایر گروه‌های فعال گردشگری اطلاع‌رسانی و از آن‌ها خواسته شد تا نسبت به بارگذاری لینک مذکور در فضای مجازی تحت اختیار، استفاده از محتوای تولیدی در سایر فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مناسب پیرامون کمپین مذکور به بخش خصوصی کشور چین اقدام کند.

کد خبر 475751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.