واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه ۶۸۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: سهمیه اعتباری سوخت دی ماه در تمام کارت‌های بانکی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی شارژ می‌شود و آنها در زمان سوخت‌گیری صرفاً می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و اظهار کرد: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت دی ماه ۶۸۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

وی افزود: سهمیه دی ماه ناوگان، اعتباری بالغ بر ۱,۲۳۱ میلیارد ریال است که در ۲۹ بهمن ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار تصریح کرد: اعتبار فوق در تمام کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها در زمان سوخت‌گیری می‌توانند صرفاً از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر "سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

کد خبر 475729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.