انتقاد عضو شورای شهر رشت از انتصابات شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت تأکید به شایسته‌سالاری داشت اما در حال حاضر شاهد انتصاب افرادی دارای سوءسابقه و افرادی که همچنان پرونده‌هایشان در شعبات دادگاه باز است هستیم. ‌

به گزارش ایمنا، اسماعیل حاجی پور، ظهر امروز (چهارشنبه) در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با اشاره به صحبت‌های شهردار رشت در نخستین روز حضور در صحن شورا اظهار کرد: از شهردار رشت انتظار ندارم که به‌تمامی وعده‌هایی که در آن روز مطرح کرده بود عمل کند، اما تقاضا دارم به اجرای پروژه‌های مهمی همچون ژپنج توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه تا پایان عمر شورای پنجم رشت فرصت زیادی باقی نمانده است، افزود: پس از مسعود نصرتی و ناصر حاج محمدی، تمام توانمان را به کار گرفتیم تا شهردار بومی انتخاب کنیم و سید محمد احمدی شهرداری است که چنانچه روزی هم برکنار شود باید در همین شهر حضور داشته و زندگی کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه قرار بر تعامل دوسویه مابین شورا و شهردار رشت بود، گفت: با فردی که وی را به‌عنوان مدیرعامل یکی از سازمان‌های شهرداری رشت می‌شناختم تماس گرفتم و بنده اعلام کرد که از روز گذشته از این جایگاه برکنار شده و بنده به‌عنوان هیئت‌مدیره آن سازمان از این اقدام بی‌اطلاع هستم.

حاجی پور با اشاره به اینکه با شهردار رشت رفاقت دارم، اضافه کرد: بنده قصد دعوا و ستیز با کسی را ندارم و معتقدم شهردار رشت در برخی از رفتارها و روندها تغییراتی ایجاد کند و سید محمد احمدی پس از انتخاب به‌عنوان شهردار رشت بسیار تغییر رویه داد.

وی با انتقاد از انتصاب برخی از افراد دارای سو سابقه تصریح کرد: شهردار رشت تأکید به شایسته‌سالاری داشت اما در حال حاضر شاهد انتصاب افرادی با سوءسابقه و افرادی که همچنان پرونده‌هایشان در شعبات دادگاه باز است هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 475727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.