تکمیل ۲۹ پروژه عمرانی در بندرعباس

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس از تکمیل ۲۹ پروژه عمرانی و بازآفرینی توسط این سازمان خبر داد و گفت: ۲۱ پروژه عمرانی دیگر نیز در حال انجام است.

رضا پرویز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری برای سال جاری اجرای ۵۰ پروژه را در دستور کار قرار داده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیده و ۲۱ پروژه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مرمت و ترمیم نوارهای حفاری، احداث بوستان صدف، دور برگردان آزادراه شهید رجایی، دور برگردان و اصلاح شیب‌بندی بلوار پاسداران، اجرای زیباسازی ورودی و تعمیرات ساختمان اداری، اورهال و ساخت استخر قیر کارخانه آسفالت سازمان عمران است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس با بیان این که هزینه پروژه‌های انجام شده در سال جاری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال است، گفت: قدردان صبوری مردم در تکمیل پروژه‌های شهری هستیم.

پرویز با بیان این که کمبود قیر و افزایش مصالح ساختمانی اجرای پروژه‌های عمرانی را دشوار کرده است، اظهار کرد: با وجود این تلاش می‌کنیم، با همت همکاران در مجموعه سازمان عمران، شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم کنیم.

کد خبر 475707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.