بارش باران و طوفان لحظه‌ای غرب و شرق اصفهان را فرامی‌گیرد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی از آغاز بارش‌ها در نیمه غرب و جنوب استان اصفهان از امروز خبر داد و گفت: طوفان لحظه‌ای و گرد و خاک نواحی شرقی استان را دربر می‌گیرد.

فاطمه‌زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از بعداز ظهر امروز در غرب استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بارش برف و باران همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید در نواحی غربی و جنوبی تا شامگاه فردا پنجشنبه ادامه می‌یابد و در نیمه شرقی به ویژه شمال شرق استان طوفان لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به تدریج همه مناطق استان اصفهان را با شدت کمتر دربر می‌گیرد، افزود: دمای هوای استان از روز پنجشنبه و به ویژه صبح جمعه بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان به افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

سیدان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 475706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.