اجرای ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه پیاده‌روسازی در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه پیاده روسازی معابر این منطقه خبر داد و گفت: یکی از این پروژه‌ها پیاده روسازی خیابان صباحی با هفت هزار مترمربع مساحت است که برای اجرای آن ۱۵ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیاده‌روسازی خیابان پروین به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که به زودی تکمیل خواهد شد.

وی پیاده‌روسازی معابر خیابان‌های مهر، معلم، ناهید، کاخ شهروند و فجر را از دیگر پروژه‌های پیاده‌سازی در این منطقه برشمرد و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۶۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان شهروند خبر داد و گفت: مساحت پیاده‌روسازی در این خیابان چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع است؛ همچنین پیاده‌روسازی خیابان فجر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طول اجرای این پروژه ۹ هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی ضلع شمالی میدان قدس به طول یک‌هزار مترمربع در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهبازی از پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه پیاده‌روسازی خیابان آذربهرام به مساحت پنج هزار مترمربع خبر داد و تصریح کرد: پیاده‌روسازی خیابان شهید بهشتی‌نژاد به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع نیز تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته که برای اجرای آن پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های پیاده‌روسازی معابر این منطقه در سال آینده نیز با تخصیص اعتبار مورد نیاز استمرار خواهد داشت.

کد خبر 475693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.