کارکنان آرامستان و پاکبانان سنندج در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند

شهردار سنندج از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخواست کرد: کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان شهرداری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی در این باره اظهار کرد: بی‌شک شیوع ویروس کرونا در جهان یکی از بحران‌های ناگواری بود که زندگی و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد و همچنین موجب در گذشت بسیاری از هم وطنانمان شد.

وی عنوان کرد: قطعاً مردم دنیا هیچ گاه تلاش جهادگونه کادر درمانی در یک سال اخیر را از یاد نخواهند برد و همه مردم قدردان زحمات شبانه روزی و جانفشانی آنها هستند.

شهردار سنندج گفت: بعد از کادر درمان نیروهای خدوم خدمات شهری شهرداری‌های سراسر کشور هم در طول یکسال اخیر با تلاش مضاعف در راستای خدمت صادقانه و کاهش شیوع این ویروس منحوس به صورت شبانه روزی تلاش کرده‌اند.

وی افزود: تولید واکسن کرونا و تزریق فاز اول به کادر درمانی کشور یکی از خوشایندترین خبرها بود.

صیدی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد: حال که فرایند تزریق واکسن کرونا آغاز شده است، کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان خدوم شهرداری سنندج را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهند.

شهردار سنندج از شهروندان نیز درخواست کرد: با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یار و یاور کادر درمان باشیم و گام مهمی در جهت ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برداریم.

منبع: فارس

کد خبر 475662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.